O realitate a productiei unui joc este ca o multime de idei grozave si continut sunt din produsul final din cauza ultimelor termene de predare si resurselor disponibile. Ca si jucatori, suntem intotdeauna dezamagiti cand o caracteristica care ar fi sunat grozav nu ajunge in varianta finala a jocului. La fel cum a zis si scriitorul de la Dragon Age : Inquisition, David Gaider, pe Tumblr-ul sau, acest proces este mai greu pentru producatori decat te-ai putea astepta.
Gaider explica ca, Dragon Age : Inquisition se apropie de stadiul Alpha, cunoscut de asemenea ca si „Content Complete”. Echipa inca produce continut, dar la acest punct, este mai mult ingrijorata in a face tot ce exista deja, sa functioneze cum trebuie, decat adaugarea unor lucruri noi. Este in acelasi timp si faza de productie in care echipa taie cel mai mult din joc.
Scritorii au terminat majoritatea cu dialogurile, ce sunt momentan editate, inregistrate si pregatite pentru filmulete. In acest moment, Gaider si echipa sa, muncesc la aproape orice altceva din joc ce necesita text si raspunde la taieri.
Gaider spune ca acestia se afla intr-un timp foarte stresant pentru toata lumea. El mai sustine ca fiecare lucru pe care il scot din joc, pare sa reduca din calitatea generala a jocului, pana cand sunt atat de multe ca simti ca produci o porcarie. Dupa aceea iti amintesti ca fiecare joc trece prin aceste lucruri si alternativa se va livra mai devreme sau deloc.
Gaider a spus ca nu este un proces pe care fanii il pot intelege cu adevarat.
Sa speram ca jocul va fi unul pe masura asteptarilor, fiindca de Dragon Age si Dragon Age 2, ne-am bucurat cu totii si le-am jucat cu sufletul la gura pana le-am terminat.
Dragon Age : Inquisition se lanseaza pe 7 octombrie pentru Xbox 360, Xbox One, Playstation 3, Playstation 4 si PC.