Ca parte din ultimul raport financiar al celor de la Square Enix de saptamana aceasta, compania a spus ca titlurile de scara larga online ar fi o concentrare pe anul fiscal urmator. Astfel de jocuri necesita investitie semnificativa si poate fi considerat de risc mare, dar pentru Driectorul celor de la Square Enix Western, Phil Rogers, riscul este numele afacerii.
Rogers le-a spus celor de la GameIndustry International, ca trebuie sa-ti asumi riscuri sa inovezi si sa creezi o noua experienta de gaming grozava, ceea ce nu vor face este sa stea. Acesta spune ca jocurile online sunt o cale de a facilita relatia in curs de desfasurare cu jucatorul din intermediul lumii a jocului, unde acestia pot furniza update-uri de continut regulata, angajandu-se in mecanicile gameplay-ului si un sens profund al comunitatii.
Rogers a izolat urmatorul joc de PC multiplayer al celor de la Square Enix, Nosgoth, momentan in closed beta, ca un exemplu a unui joc concentrat pe online care are un potential grozav. Acesta spune ca este inca timp, dar au o echipa dedicata Live in fiecare zi ce analizeaza datele si se uita cum pot rafina si imbunatati experienta de gameplay inainte de a fi raspandit jocul.
Un alt joc concentrat pe online de o scara mai mare a celor de la Square Enix, este in productie sub numele de Deus Ex Universe, ce a fost anuntat in octombrie pentru consolele next-gen, care sunt Xbox One si Playstation 4. Acest joc profite sa ofere o lumea a jocului conectata, in desfasurare si in extindere cu o experienta persistenta, dar nu la fel ca orice alt MMO.
Acesta spune ca este un proiect captivant, probabil cel mai ambitios joc la care lucreaza studioul vestic si spera sa ne poata oferi mai multe informatii despre acest proiect mai tarziu anul acesta.