Oculus Rift nu va costa foarte mult cand se va lansa in sfarsit ca produs de consum, dupa cum promite fondatorul Palmer Lucky.
„Pretul va trebui sa fie determinat de ceea ce am spus mereu ca daca VR nu este la un pret accesibil ar putea nici sa nu existe. Nu cautam sa facem o jucarie pentru oameni bogati si nu cautam sa facem o unealta de cercetare.” A marturisit Luckey unui website de stiri din gaming.
Acesta mai sustine ca vrea sa faca un headset VR, pe care sa si-o poate permite oricine. Nu poti sa vinzi o piesa de hardware scumpa si sa te astepti sa apara o gramada de continut. Ei nu fac cercetare a pietii in jurul intrebarii de ce ar cumpara oamenii VR Headset. Acestia incearca sa vanda cat mai ieftin in asa fel incat sa poata exista ca si companie.
Indiferent cat ar costa produsul, o sa reprezinte o investitie putin lenta pentru cei care o adopta la inceput, numai daca Oculus Rift poate obtine destul ajutor in dezvoltare. Compania cauta diferite moduri de ajuta dezvoltarea la masa, incluzand productia din casa si o mana de publicare.
Acestia nu sunt la un punct atat de confortabil incat sa poata de-a tone de kit-uri de dezvoltare. Sunt co-publisheri la Eve Vakyrie si lucreaza cu multi mai multi publisheri, la indie-uri mici si mari.
„Este destul de riscant sa fii fondat pentru un joc normal. Acestia pariaza ca vei face un joc distractiv, si cu VR ei pariaza ca tu vei face un joc distractiv si VR va avea succes. Amandoua aceste scopuri sunt destul de greu de indeplinit. Desigur, noi credem ca VR va avea succes asa ca pariem ca jocul o sa fie distractiv. Asa ca am cheltuit bani in investitia in continut. Noi vrem sa ajutam oamenii.”