Jocul ce urmeaza sa apara a celor de la Crytek, shooter-ul pentru Xbox One, Playstation 4 si PC, Homefront : The Revolution impinge motorul de joc CryEngine pana la limitele sale, dupa cum confirma designer-ul Fasahat Salim.
Pentru ei, sunt foarte captivati de marimea la care opereaza, insa imping CryEngine catre limitele sale. Aceasta este una dintre cele mai mari lumi pe care le-au construit acolo la Crytek, asa ca sunt foarte captivati in legatura cu acest lucru.
Revolution este o continuare a jocului Homefront din anul 2011, ce a fost adus pe piata de doua companii care nu mai exista, producatorul Kaos Studios si publisher-ul THQ. Crytek a platit 544.000 de dolari pentru franciza Homefront, in timpul licitatiei de faliment a companiei THQ in anul 2013, iar publisherul jocului Dead Island, Deep Silver acum este comisa sa publice The Revolution.
Jocul original Homefront avea loc pe coasta de est a Statelor Unite ale Americii, dar The Revolution, ce are loc la 4 ani in invazia armatei Coreene a tarii, are loc prin natiune in Philadelphia. De ce sa alegi orasul iubirii de frate?
Salim a spus ca atunci cand s-au gandit despre acest joc, ar fi putut sa il plaseze oriunde. Acestia au vrut sa mearga in Philadelphia, fiindca este o semnificatie simbolica in Philadelphia. Este locul de nastere a independentei Statelor Unite ale Americii. Pana acum are o multime de cladiri construite in jurul independentei.
In The Revolution, armata Coreeana isi pune tabara principala in Philadelphia. Viitorul lui The Revolution, cu toate acestea, a adus intrebari in timp ce raporturi despre stabilitatea financiara Crytek au iesit la lumina. Morale de la Crytek UK, divizia lui Crytek care se ocupa de producerea jocului The Revolution, este raportata slaba si se crede ca unii dintre angajati nu sunt platiti la timp. Daca totul merge conform planului, The Revolution va fi disponibil in 2015.