Producatorul lui Titanfall, Drew McCoy nu stie si nu ii pasa daca noul sau joc realizeaza profit pentru ca el este deja fericit ca a reusit sa produca un joc pe care-l savureaza. Asta inseamna succesul pentru el, McCoy le-a spus celor de la GameSpot in timpul unui interviu de la PAX East, weekendul trecut :
„Nu stiu daca realizeaza profit, nu stiu daca intalneste asteptarile de vanzare si nici nu imi pasa. Imi pasa ca am lucrat la un joc, la care poti sa stau si sa ma bucur de joc. Faptul ca oamenii se bucura de el si a facut destul incat sa fie in continuare sprijinit ca studio, acesta este pentru mine un succes. FAcem jocuri pentru ca le iubim si vrem ca alti oameni sa le joace cu noi. „
Sursele GameSpot indica ca Titanfall s-a vandut intradevar destul de bine, si vanzarile puternice au dus ca publisherul Electronic Arts sa-si asigure drepturile pentru o continuare a jocului, Titanfall 2.
Acestia l-au intrebat pe McCoy daca crede sau nu ca Titanfall a perturbat statutul in piata de jocuri First-Person-Shooter, cum ar fi francize uriase precum Call of Duty si Battlefield. Acesta nu a fost intr-o pozitie in care sa poata spune daca Titanfall a afectat sau nu francizele majore, in loc de acest lucru a spus ca spera ca jocul a aratat celorlalti producatorii ca ar trebui sa se ramifice si sa incerce lucruri noi, in loc sa urmeze formula clasica.
„Nu stiu daca am perturbat-o. Oamenii inca o sa faca cinematicul de 5-6 ore de single player, o sa faca acest lucru si pentru multiplayer, si poate co-op care include amandoua aceste lucruri. Inca o sa arunce 600 de oameni in realizarea acestuia, si vor face valori productive de dragul valorilor de productie. Dar sper ca acest lucru i-a facut pe designeri sa incerce noi lucruri.”