Modul Turbo – Decembrie 2013
Exista o problema care se intinde pana la primul joc Plants vs Zombie. Majoritatea nivelelor standard sunt extrem de lente. Plantezi prima floarea soarelui, o astepti pe urmatoarea. Un zombie incepe sa vina spre tine, scapi de el cu ajutorul minei cartof. Desigur lucrurile inainteaza mai repede, dar inceputul este unul foarte lent. Acest lucru s-a schimbat in sfarsit intr-un update care aparut la sfarsitul anului trecut. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apesi butonul de „repede inainte” si totul se misca mult mai repede. Eu folosesc aceasta caracteristica sa fac actiunile sa se intample mai repede dupa care o opresc, desi jucatorii hardcore o tin activa tot timpul fiindca au reflexele necesare sa tina pasul macelului de zombie.
Progresie Restructurata – Decembrie 2013
O actualizare mai tarzie a inlaturat toate partile enervante descrise la inceputul povestii si le-a inlocuit cu un simplu sistem linear de progresie in lume. Castigi un nivel si treci direct la urmatorul, colectionand imbunatatiri si plante noi de-a lungul drumului. Nu mai exista acele dropuri de chei pentru care sa trebuiasca sa joci excesiv de mult, iar pentru a trece la o lume noua este mai rapid ca niciodata.
Bossi – Februarie 2014
Dupa cum am mai mentionat, lumile obisnuiau sa se termine anticlimatic castigand ultimul nivel si distrugand un perete. In loc sa trebuiasca sa parcurgi inca o data nivelele deja castigate, acum esti rasplatit cu o batalie cu un boss la sfarsitul fiecarei lumi. Maleficul Dr. Zomboss se intoarce din primul joc Plants Vs Zombie in cateva forme unice caracteristice perioadelor de timp in care se desfasoara povestea.
Toti acesti factori adauga o experienta grozava in povestea actuala a lui Plants vs Zombie, iar dorinta companiei Popcap este sa ruleze continutul. A aparut deja o noua silueta a unei noi lumi, caracterizand o era medievala.